قبل از شستشو


بعد از شستشو


برخی فرشها بدلیل بافت ظریف، مواد اولیه باکیفیت وگران قیمت مثل ابریشم، کرک، مرینوس و یا فرش های گران قیمت دارای حساسیت و ارزش بالاتری هستند . در مرحله اول شناخت اینگونه فرشها و بعد از آن شستشوی ایده آل آن مستلزم تخصص، تجربه، حساسیت و حس مسئولیت پذیری بالایی است به عنوان مثال یک تخته فرش شش متری ابریشم اصفهان ممکن است چند ده میلیون تومان ارزش داشته باشد و مسلما چنین فرشی را نباید به دست افراد ناشی و نا مطمئن سپرد . فرشهای ابریشمی به خاطر لطافت و ظرافت بافت و الیاف به مواد شوینده و مواد شیمیایی بسیار حساس بوده وسریع واکنش نشان می دهد وشستشوی اینگونه فرشها به دقت و نظارت زیادی نیاز دارد . بهترین قالیشویی فرش های خاص و گران قیمت دز اصفهان ، قالیشویی حکیم با ظرافت هرچه تمام تر نسبت به شستشوی این فرش های خاص آماده خدمت به همشهریان عزیز اصفهانی میباشد.

شستشوی فرش های خاص

کارهای خاص اعم رنگبرداری و لکه برداری و یا انواع شستشوی فرش های تجاری و صادراتی در اصفهان را میتوان بزرگترین و خاص ترین هنر یک استاد کار قالی شویی دانست . مثلا فرشی که بدلیل آبگرفتگی در منزل چند روز در آب بوده توسط هر شخصی سالم نخواهد شد و یا شستشوی فرشهای صادراتی از قبیل براق شور، کهنه شور، طلایی شور وغیره هنرنمایی یک استاد قالیشویی میباشد که به قول کسبه بازار مس تحویل میدهند و طلا تحویل میگیرند یعنی با شستشوی عالی فرشی که مانند مس است به طلا تبدیل میکنند .
لازم به ذکر است که یکی از با تجربه ترین و بهترین قالیشویی های اصفهان که به شستشوی فرش های نفیس و خاص می پردازد ، قالیشویی حکیم می باشد.


09133007730

ghalishoeihakim
اصفهان - خیابان حکیم نظامی
اصفهان - خیابان حکیم - بازار فرش
اصفهان - خیابان روکی
09133007730